En lördag somewhere in december

Har ni börjat handla julklappar?

Jag känner mig kort sagt förvirrad, ska det inte ligga ett lager med fluffig snö på marken åtminstånde innan man ens börjar fundera på julklapps inhandlignen? Känns som att det att det var med juligt förr vid den här tiden.. syftar inte på för 50 år sedan på "den gamla goda tiden" utan för ungefär 5 år sedan! När jag var liten var det JÄMT snö i december!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om det ändå ska vara kallt , slaskigt och grått, så kan det väll lika väl finnas snö som lyser upp! jaja, i vilket fall som helst så har jag inte handlat en enda julklapp ännu, men å andra sidag så blir det väll almanackor till hela släkten iår :) mohahahahah!

Jag vet iallafall vad Lotta ska få... och daniel. Resten är det oklart med :S
Vad har du handlat/ ska handla? GE MIG TIPS!!

Igårkväll var iallafall jag och JOX hemma hos lotta, gjorde fruktsallad och myste. De va ballt.  Idag är en matte- dag.. och en mysar dag. Orka matte prov på måndag, älska mys-lussekatt-te-film dagar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0