En vecka senare, så vad har hänt i veckan?

Jo....konsert med anna-lotta larsson, göran fristorp och andreas landegren. Mycket bra, kören var faktiskt över förväntan vill jag påstå :) Igår och idag har vi haft luciatåg, tidigt... otroligt tidigt. Klockan ringde 20 över 4 och då fanns det ingen återvändo... bara att dra på sig lusselinnet och ta sig mot henån! Det är tur att det bara är lucia en gång per år tycker jag även om det är riktigt mysigt. Igårkväll hade Löddan julmaskerad, riktigt roligt. (Fan vad jag är kortfattad) jaja.

För att avreagera mig lite:

1. Jag tycker verkligen INTE om det enorma samhällsprov vi ska ha på måndag, det är alldeles för omfattande och komplicerat.

2. Jag är fortfarande sjukt irriterade på personen som svek grupparbetet men inte kan erkänna att det var fel gjort.

För att vara lite positiv after all...

1. Är så imponerad och glad att alla anstränger sig så otroligt för att få till en bra maskeraddräkt. Det är glädje :D

2. Snart är det jullov och det ska bli alldeles alldeles underbart.

3. ... för att inte tala om nyårsafton!


Vad är igentligen årets bästa julklapp? en upplevelse?

PUSS I ALLAFALL OCH HA EN UNDERBAR FORTSATT KVÄLL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0