tar det nånsin slut på julfika?

Det kan man faktiskt ta sig en rejäl funderare över. Mys-fika på varenda lektion ungefär bara för att det är ju "sista lektionen innan jul"... så då är man tydligen värd julfika. Bra! Mysigast är ändå lena josefsson som är så otloligt mysig och underbar och fixar glögg och marsipan tomtar med mera till sin underbara klass. ÅHH jag tänker också bli en mysig och snäll tant när jag är tant. Någon som vill starta "HEJJA TANT CLUBEN" ?
Idag har jag och min älskade vän challe... challe har hon aldrig blivit kallad! (blir inte alla det som heter charlot, normalt sett?) LOTTA då, vi struntade i sista halvlek av Villy Backlunds naturkunskap och åkte oh gymmade på friskis istället.. även en bra stund i bastun.

IDAG HAR JÄG TRÄFFAT KÄNDISAR!!

japp, idol människor minsan! Kevin, Alice och Robin var och sjöng på torp, kevin är sjukt skön och grymt duktig skulle jag vilja säga. Han förtjänar bättre än idol. (punkt)

Ikväll ska jag med mina absolut bästaste bästa kompisar på hela jorden ha myspys kväll hemma hos Yox. Sova över också om allt vill sig väl. Och i morgon har kompanjunerna i musikklasserna julkonserter, jag ska sjunga solo, det är fantastiskt roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

    Stackars Magnus Jinnerfeldt som måste sitta hela julen och rätta prov. Uch, när ska provrättaren uppfinnas?

 Hejda alla (tillexempel Jox och emma !)

Kommentarer
Postat av: Elsa

och Elsi :)

2008-12-20 @ 14:18:17
URL: http://kitty91.blogg.se/
Postat av: Emma

Han är nästan värd en tyst minut eller nåt den där Jinnefelt!



Jag på tantklubben! xD



Hejdå själv du <3

2008-12-20 @ 15:39:32
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0