goodmorning cutiepies!

Idag vaknade jag av att en gosig katt nos nosade mig i ansiktet, ett angenämt uppvaknande! Igår kväll blev det Svensson Svensson här hemma. Fy helvete va roligt de programet är! Efter det blev det en skit läskig Beck film.. spår i mörkret? Shit vad jag är mörkrädd när det äl komemr till kritan. Blir ju livrädd när Bec och hand folk är läskiga, även om jag bara ligger under en varm filt i mitt eget vardagsrum. Aja, jag gillar Beck starkt iallafall, gör inte du?

Idag blir det till att få klart rapporten, (!),  ska bli så roligt så! Det är så sjukt va bra man är på att skjuta fram saker och hitta på ursäkter för att slippa. Man bllir ändå sittandes såhär sista dagen och svettas av stress över att hinna bli färdig i tid. Helst med ett MVG- resultat också. I eftermiddag klockan fem går iallafall bussen till göteborg för att se Hair med musik-vännerna. Ska bli riktigt spännande minnsan!

Oj, nu kommer min otroligt rara lilla kusin Elin och hälsar på med sitt lockiga hår och glasögon.
         Puss och Hej så länge, ha en skön söndag i höstvädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen!! Den e riktigt tråkig att göra måste jag säga, har ingen fantasi kvar!.. men nu blir det iaf snart avfärd till gbg!! ska bli riktigt kul :D

2008-11-02 @ 12:07:03
Postat av: Kajsa

ops glömde skriva att det var jag som skrev :P

2008-11-02 @ 12:07:29
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet FAN VA KUL DET SKALL BLI!!!!! :D Wihoooo!!

2008-11-03 @ 13:14:46
Postat av: johanna

Yeah enormt bra roligt!!! :D

2008-11-08 @ 12:27:40
URL: http://joannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0