Högskolemässa, spa och musikalrep!

En salig blandning av olika underbara evanemang eller hur?!

I lördags åkte vi ett gäng ner till göteborg för en förvirrande dag på högskolemässan, eller "kunskap och framtid" som det så fint heter! Mycket pennor, godisbitar och nyckelband blev det.. det var väll det det blev absolut mest av! Det som vi ju, eller jag iallafall, inte vet jag vad happi och daniel Lind var där för.. pennor verka de som!! :P EFtersom  att jag inte har den blekaste om vad jag vill göra med mitt liv så var det otroligt svårt att hitta något vettigt. JAg och emma traskade mest runt där och ställde massor av onödiga frågor till sotare och brandmän...
Hittade iallafall en sak som jag är sugen på.. volontärarbete! Skulle så himlans gärna vilja åka ner till något land i afrika och arbeta på barnhem eller hem för aids/HIV sjuka barn. Åhh vad jag vill! Har så sjukt mycekt drömmar om resor hit och dit över jordklotet... vet bara inte när jag ska hinna genomföra allt detta.. är det någon som vill följa med mig på en resa kors och tvärs i världen?

Idag har jag och emma planterat. Inte bokstavligt talat dock. Men vi ahr planterat de första tankarna kring en super event till vintern. Detta över en härlig fika på rådhuset i Linas sällskap. Det är allt jag avslöjar. Ojojoj vad bra det kommer bli! Vänta bara!! ... mohahah jag ser att du e nyfiken..;)   .......................Godnatt stålmannen sov gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att bli helt galet bra! jag är så PEPP! ;) Snygga kommer vi va också, inga träsktroll och bin här inte! ;)

2008-11-19 @ 18:06:53
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: happi

kan du ge oss ett nytt inlägg snart eller??

2008-11-26 @ 22:37:31
Postat av: joie till jox

OKEJ DU KAN SLUTA TJATA JAG GÖR DET NU!!

2008-11-28 @ 19:07:22
URL: http://joannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0