lussebullar och glögg- lördag

Sitter här för mig själv ikväll, med en kopp glögg och en lussebulle utan saffran, jag älskar saffran <3 Ganska så trevlig i vilket fall som helst och snart börjar idol och Johan kommer lätt att åka ut ikväll. Om kevin åker ut så tar jag livet av mig!!! (låter löjligt insatt!!!) jaja. Idag har stina och jag tryckt upp 35 almanackor!!! 35 JÄVLA STYCKEN!!! Nu när alla andra är klara med sina projekt så fortsätter vi, och vet ni vad som är bra med de!!?? jo vi tjänar loads of money på det :) haha, det är roligt iallafall.

Itisdags ringde det ifrån Riverside och frågade om vi ville spela på julbord på torsdagen. Eftersom att jag, som ni förstått, bara tänker på pengar, så tackade jag ja nästan utan att ens fråga daniel. Sedan ringde hon igen och vipps hade vi en spelning på lördag också. Så igår vid sextiden började vi spela julsånger på riverside. Efter mycket hårt slit, underbart julbord och hyfsat glada ortopeder så var kvälen slut. JAAA! nu återstår bara typ 5 julbord. Föresten så hade vi ingen gitarrslad när vi kom dit så jag fick springa över halva stan hem till liza och erik som lyckades ha en. THANX ni räddade vårt liv :D

På tisdag har min underbara klass sitt årliga jul-bak. Skall bli så himelens mysigt, hela klassen med julmusik och knäck! även sleepover. ÅHHHHHH!! <3
 
                                          Ha en jätte härlig kväll! (det tänker iallafall jag ha!)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! Idol-nördar är vi allihopa! Vilken tur att jag inte var helt ensam igår! :) Glögg och lussebullar är ungefär det bästa som finns och imorn är det först advent! Yeah! Nyårsplanering på måndag? Puss!

2008-11-29 @ 15:17:36
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0