Obama borde tacka oss. Ja de borde han!

För vi satt upp till fem på morgonen för hans skull. Tvingade upp ögonen, gjorde massor av fjantiga saker för att hålla oss vakna. ... Såg iofs på två filmer för att fördriva tiden en aning. Men Barack Obama har oss att tacka för sin vinst, folkets stöd är ju faktiskt viktigt, eller?!

Igårkväll var jag på släcktkalas för min lilla kusin Elin fyllde år.. typ 6 tror jag. Mycket nice kväll med guitarhero turnering och så vidare. (and further).. heter det så på engelska?

Igår fixade vi samhällsprovet vilket känns skönt, sista grejen för denna veckan, pju! Är faktiskt väldigt nöjd med mina provresultat det senaste, men det säger ju inte att amn är SUGEN på att göra flera prov.. nejnej.

Ikväll mina damer och herrar är det bussen hem till Stina i Hamburgsund som står på planeringen. Eller inte själva bussresan kanske.. men ni hajjar. Johanna Haapala, Liza, Stina och Jag ska laga lite god mat, ta ett glas vin och bada jacuzzi, kan det bli bättre eller?? Jo .. om Lotta kunde följa me kanske men.. :P Hon ska tydligen ut med sina mulle kompisar i skogen och utbilda sig till fredshjälte, bra jobbat Lotten! :) Sedan blir det ju även en sleepover förståss, skulle en tjejkväll vara fulländad annars? NEJ! Vad ska du göra idag? Jag ska städa, leta efter mina pianopapper och ta en jogging runda med pappa. HItta på nått lite roligare du.. städa ska man nog itne göra på en lörda igentligen.. ? ... så jag ska nog också strunta i det.

Kommentarer
Postat av: LiiizzaFiiiza

wieee! ska bli myyyys ikväll! =D

2008-11-08 @ 14:56:11
Postat av: Kajsa

hihi tack sötaste Johanni! :).. skallbli sjuukt kul :D

2008-11-08 @ 15:12:49
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-11-08 @ 16:39:11
Postat av: Emma

Kul att jag kommer ihåg att skriva nåt i kommentaren ;)



Ha så himla mysigt ikväll! för egen del blev det ingen maskerad som var planen, jag ligger hemma med magsjuka. hurra! eller nåt.. Hälsa gänget! Puss på dig <3

2008-11-08 @ 16:40:52
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/
Postat av: johanna

MAGSJUKA!!! det är väll ingen människa värd att få!? shit ja.. krya på dej vännen!

2008-11-08 @ 17:22:47
URL: http://joannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0