Sjukt galet bra kväll har nått sin ände..

Idag hade vi första "riktiga" musikal repet. Alla dansade som bara den för koreografen, var inte hon ball eller!? JOOOO!! Efter den väldigt roliga lektionen gick jag, lina å räls-kajsa... nej juste! Hon har ju ingen räls längre utan super tänder istället!! ...jaja, sedan vandrade ca 20 glada folk ner till en fabulous TACOBUFFE och ett X antal drinkar. Bord bokat för 18 pers.. dom måste trott att det var ett stort muslimskt bröllop som skulle komma eller nått! Iallafall spenderades många glada timmar där innan vi gick til Willys och köpte juleskum för inte 20 kronor utan 46 kronor!! Hem till Lina och lekte charader och velade. ... jaja, orka detaljer :D En fan så bra kväll iallafall!

I morgon är det tidiga tåget till högskolemässan i götet som står på schemat.  Ska väldigt roligt! I morgon är den även min underbara älsklings lillasysters 9 års dag. Och bara för att hon är det absolut bästa jag vet på hela jorden ska hon få... en chokladkallender!! ..okej lite torrt kanske? jaja... Emma är iallafall min lilla prinsessa <3

                                   Godnatt och vakna torrt.

Kommentarer
Postat av: happi

hej vill du vara en skumtomte så kan jag vara din tomtemor?<3 (vilket underbart talesätt)

2008-11-15 @ 23:24:42
Postat av: Emma

Muslimskt bröllop asså? ;) haah! Kvällen var finfin du, skumtomtar och charader är fina grejer!

2008-11-16 @ 19:01:05
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0