två dagar på jobbet och en härlig sovmorgon

Torsdag och lördag kväll har nu spenderats på Riverside. Sjungit och underhållit med julmusik inför alla julbords gäster. Jag har världens mysigaste jobb! Fredagkväll var vi hemma hos plisning och pratade massor tjejsnack och såg på perl harborr, braa!! Sedan på lördag morgon så åkte jag hem til daniel och väckte honom. Stannade på kvantum innan för att köpa en ros till min älskling men dom hade inga rosor så jag köpte en vecko revyn istället! =D Efter spelningen körde vi hem till mig och bakade pepparkakor, ett jazz band blev det! haha.

I morse föll jag för trycket och gjorde min 4 frukost på sängen på ungefär 2 veckor! NU ÄR DET MIN TUR ATT FÅ SÄNG- FRUKOST ELLER HUR! svar : ja. Att gå upp klokan två på en söndag.. det är lyx de, annant var det på den gamla cactuz tiden!! ohhhh.

Nej, nu skall jag åka till träningen för ett skivstångspass, snor nog bilen för att lyxa till det lite! Sedan ikväll så kanske gamle goe happi är på mötes humör? kanske gamle goe lotta? hmmm...

Glädje allihopa, GLÄDJE!!

Kommentarer
Postat av: yox

Hej ! Roligt att vi har träffats så mycket i helgen! Den sekunden vi sågs på gymmet förut var guld! puss joie, puss!!

2008-11-30 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0