Utkast: JAg är ...

JAg är på dåligt humör. Är så bra på att genomskåda folk.

skit samma...

Igår åkte och daniel till göteborg, tittade lite på kläder, men bara ytterst lite! Sedan gick vi på en super god Thai restaurang. Eller rstaurangen var inte god i sig, utan maten var god. ( dumförklarad). Jag bjöd. Mohaha. Sedan gick vi vidare till operan för att se på Mary Poppins, otroligt bra! Dock hade vi rätt så jobbiga platser som sagt, på tredje balkong, men musikalen i sig var väldigt söt och mysig :). På bussen hem sov jag i daniels knä och han var världens underbaraste hela kvällen. På morgonen sov vi läääänge och sedan gick jag och gjorde mackor och varm oboy som vi åt i sängen. Mys mys mys.. jajaja. Sedan tog jag bilen hem. HAha va underbart!

säger bara en sista sak...Superkaffirytteflanisötomaxigrafisk. Underbart ord som Mary Poppins sönder-använde.

Nu skall jag åka och hämta min kära mamma i stan. Tjao i morron blir det Hair!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0