Hair + Hairspray

Igår kväll vid halv 11 tiden fick jag ett ryck och inhandlade båda dessa musikaler till mitt ännu mycket lilla föråd. Hair bara för att vi ska trixa ihop den själva och hairspray för att den är så himla käck och glad (har jag för mig?). Har iofs aldrig varit något föra tt se om samma film om och om igen.. men det verkar ju som att det finns någon slags tjusning med det eftersom alal gör det! Ta bara Lotta.. hon har sett Top Gun kanske 200 gånger under de senaste åren och hon gråter lika mycket varje gång. Aja, Notebook skulle jag faktiskt kunna tänka mig att se om och om igen men... det är ett undantag för det är inte en vanlig film utan en... väldigt bra film.
Idag är min enda förbestämda plan att träna, skivstång och step.. det är söndags grejen liksom. Men vad händer med resten av söndagen? Har ju verkligen ingen raport att skriva så det är ju inte ens ett alternativ... NOT!

Glädje... Glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0