Hejdå till Karin!

Ikväll har jag och kajjala varit på hejdå middag hos karin. karin är den modigaste jag känner för hon ska ut på en super cool resa! Trevligt med super god middag, hallon bål och grejer och trevliga människor :) Jag blev verkligen pepp på livet av att höra deras prat om vad de vill ut på i livet. Karin åker till kina på tisdag, sedan vidare till Thailand och därefter till Australien för att vara där till nästa sommar ungefär. Roligt? JAAAA! En annan käck pojke i sälskap med en käck flicka skulle åka till Nya Zheland (stavning?) i ett år... jag vill också ut på äventyr!!... JAG SKA UT PÅ ÄVENTYR! (fast efter gymnasiet)... då skall jag leva livet punkt

Idag bjöd min väldigt älskade daniel med migpå marknad i vänersborg vilket var riktigt nice. En bra dag helt enkelt.

Nu har vi bara hela höstlovet kvar. Vad ska alla hitta på?

Kommentarer
Postat av: Emma

FEST på onsdag! :D Du också! <3

2008-10-26 @ 11:20:14
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0