SHLABADANG!!

Ännu en måndag lider mot sitt slut, tänk så många måndagar vi har genomlevt hittills, och så många måndagar till vi ska få vara med om.. jätte roligt! Måndagar är hyfsat stöniga veckodagar om jag får säga det själv, det är starten på en helt ny vecka med massa nya problem.. och massa bra saker också förhoppningsvis. Nog om veckodagar.

I morrse satta både jag och johanna klockan på tidigt tidigt och gick upp och powerwalka i en timma. Mycker bra jobbat av oss! Sedan gjorde jeg super- omelett till frulle och tittade på nått onödigt tv- program. Klockan två var det körlektion som gällde , efter att yha uträttat en massa jobbiga ärenden på banken och köpt en snygging-skjorta. Råkade även inhandla en klänning och ett par leggings på hemvägen, förlåt plånboken jag skäms.

inte blir det någon musikal i morron inte. Självklart när vi har sett fram emot en perfekt dag i göteborg och sedan Mary Poppins så slarvar Ticnet bort mina biljetter. Betala får man göra.. men några biljetter blir det tydligen inte. Så nu har Ticnet haffat åt sig 322 kronor av mig för något jag inte får. Har suttit timtal i luren och snackat med olika tjejer på ticnet men inte kommer vi fram till något. Att det är ca 40 minuter väntekö innan man ens får komma fram är inte så himla roligt ! Så nu får vi platser på tredje balkong på fredag istället. Yes! Tredje balkong är ju så bra sikt så det är inte riktigt klokt... inte. 

Äch.. livet går vidare och klockan nio kommer johanna hem och då ska vi spela in mer på "what happens in K-berg" Håll ögon och näsborrar öppna för den! 


Kommentarer
Postat av: happie

det här var ett bra blogg inlägg joie. fortsätt så, kompis!



Vi ses imorgon bitti i höstrusket!

love, jojo

2008-10-27 @ 22:30:07
URL: http://yox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0